دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود ۶۰ دستگاه لکوموتیو باری به دلیل ضعفهای موجود در نظام تعمیر و نگهداری این کشندهها و همچنین کمبود منابع مالی شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران زمینگیر و از چرخه سیر خارج شدهاند، گفت: در چنین شرایطی راهآهن دولتی باید هر چه سریعتر به انتقال مالکیت کشندههای خود به بخش خصوصی اقدام کند. دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود ۶۰ دستگاه لکوموتیو باری به دلیل ضعفهای موجود در نظام تعمیر و نگهداری این کشندهها و همچنین کمبود منابع مالی شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران زمینگیر و از چرخه سیر خارج شدهاند، گفت: در چنین شرایطی راهآهن دولتی باید هر چه سریعتر به انتقال مالکیت کشندههای خود به بخش خصوصی اقدام کند. Read More
مطلب پیشنهادی
ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، …