دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود ۶۰ دستگاه لکوموتیو باری به دلیل ضعفهای موجود در نظام تعمیر و نگهداری این کشندهها و همچنین کمبود منابع مالی شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران زمینگیر و از چرخه سیر خارج شدهاند، گفت: در چنین شرایطی راهآهن دولتی باید هر چه سریعتر به انتقال مالکیت کشندههای خود به بخش خصوصی اقدام کند. دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود ۶۰ دستگاه لکوموتیو باری به دلیل ضعفهای موجود در نظام تعمیر و نگهداری این کشندهها و همچنین کمبود منابع مالی شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران زمینگیر و از چرخه سیر خارج شدهاند، گفت: در چنین شرایطی راهآهن دولتی باید هر چه سریعتر به انتقال مالکیت کشندههای خود به بخش خصوصی اقدام کند. Read More
مطلب پیشنهادی
روند ادامهدار کاهش قیمت سکه
بررسی آخرین معاملات در بازار سکه و طلا نشان میدهد علیرغم افزایش ٣۶ دلاری قیمت …