خسارت تاخیر قطار چقدر است؟

طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطارهای مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند. طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطارهای مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند. Read More

مطلب پیشنهادی

تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.