این روزها تبلیغات در دنیای مجازی و حتی رسانههای رسمی، تبدیل به بازار مکارهای شده است که به سختی جای سوزن انداختن و البته تنفس برای مخاطب فراهم است. در چنین شرایطی دست یافتن به یک الگوریتم نظاممند و شفاف، خصوصا در شبکههای مجازی، دشوار به نظر می رسد. این روزها تبلیغات در دنیای مجازی و حتی رسانههای رسمی، تبدیل به بازار مکارهای شده است که به سختی جای سوزن انداختن و البته تنفس برای مخاطب فراهم است. در چنین شرایطی دست یافتن به یک الگوریتم نظاممند و شفاف، خصوصا در شبکههای مجازی، دشوار به نظر می رسد. Read More
مطلب پیشنهادی
تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانکها و موسسات اعتباری ناتراز
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی …