پس از صدور اولین بلیت در هر پرواز، در صورت لغو یا ابطال پرواز در هرزمانی بهدلایل بازرگانی، شرکت هواپیمایی باید بلافاصله نسبت به اطلاعرسانی به مسافرین دارای بلیت معتبر از طریق پیامک یا ایمیل اقدام کند. پس از صدور اولین بلیت در هر پرواز، در صورت لغو یا ابطال پرواز در هرزمانی بهدلایل بازرگانی، شرکت هواپیمایی باید بلافاصله نسبت به اطلاعرسانی به مسافرین دارای بلیت معتبر از طریق پیامک یا ایمیل اقدام کند. Read More
مطلب پیشنهادی
صادرات ۵۰ میلیون دلاری فرش دستباف در سال گذشته
مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف از صادرات ۵۰ میلیون دلاری فرش دستباف در سال گذشته …