شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید با هدف ایجاد دانش فنی جهت بومیسازی قطعات، مواد و تجهیزات و همچنین شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان توانمند داخلی به منظور ایجاد پل ارتباطی اقدام به راهاندازی سایت نمایشگاه مجازی دائمی بومیسازی قطعات، مواد و تجهیزات کرده است. شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید با هدف ایجاد دانش فنی جهت بومیسازی قطعات، مواد و تجهیزات و همچنین شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان توانمند داخلی به منظور ایجاد پل ارتباطی اقدام به راهاندازی سایت نمایشگاه مجازی دائمی بومیسازی قطعات، مواد و تجهیزات کرده است. Read More
مطلب پیشنهادی
صادرات ۵۰ میلیون دلاری فرش دستباف در سال گذشته
مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف از صادرات ۵۰ میلیون دلاری فرش دستباف در سال گذشته …