تیتر خبرها
پتو پشمی آراد برندینگ

قیمت پتو پشمی قدیمی

یکی از نمونه های مختلف روانداز، پتو پشمی است که در ابعاد و طرحهای مختلف موجود می باشد و در واقع قیمت خرید و فروش پتو مسافرتی پشمی با توجه به عواملی نظیر کیفیت، ابعاد، طرح و نحوه فروش محصول مشخص خواهد شد. از این رو  توصیه می شود تا افراد، قبل از انتخاب این محصول، تمام موارد ذکر شده را در نظر بگیرند و پس از اطمینان یافتن از کیفیت پتو و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، محصول مورد نظرشان خریداری نمایند، بنابراین در این مقاله با آراد برندینگ برای آگاهی افراد، مواردی نظیر قیمت، خرید و فروش پتو پشمی را بررسی خواهیم کرد.

پتو پشمی آراد برندینگ

یکی از لوازم ضروری که هنگام تغییر آب و هوا و سرد شدن هوا استفاده از آن اهمیت پیدا می کند، پتو است پتو پشمی قدیمی طبیعی نرم یکی از انواع پتو  همچون پتو سربازی می باشد که از پشم طبیعی باکیفیت بالا تولید شده که کیفیت خواب عالی را برای مصرف کننده ایجاد می کند و این به واسطه تنفس طبیعی می باشد که در الیاف پشم وجود دارد. بسیاری از مصرف کنندگان بعد از استفاده از پتوی پشمی اذعان داشته اند، که دیگر نمی توانند از هیچ پتویی استفاده کنند و این کاملا طبیعی است که استفاده از پتویی که الیاف طبیعی دارد، می تواند خواب آرام بخشی را تقدیم استفاده کننده آن کند.

پتو پشمی قدیمی

پتوهای پشمی به دو صورت پتوهای با پشم طبیعی و پتوهای با پشم مصنوعی دسته بندی می شوند، پتوهایی که به وسیله الیاف پلی استر یا آکریلیک تولید شده اند به آنها پتو پشمی مصنوعی می گویند ولی پتویی که به وسیله پشم طبیعی گوسفند تولید شده به آن پتوی پشمی طبیعی می گویند‌ که قیمت بالاتری هم نسبت به پتوی پشمی مصنوعی دارد. از دو لایه پتوهای پشمی تشکیل شده اند، که در زیر آنها یک لایه نرم وجود دارد که بدون پشم و پرز است و با بدن به صورت مستقیم تماس دارد از پشم و پرز لایه رویین این نوع پتوها تشکیل شده اند که از ورود سرما به زیر پتو جلوگیری می کنند.‌

پتو پشمی آراد برندینگ

افرادی که از سرما فراری هستند و به سرما حساسیت دارند، توصیه می شود اقدام به خرید پتو پشمی کنند مصرف کنندگان پتو پشمی قدیمی به طور گسترده ای افزایش یافته است، چون این نوع پتو علاوه بر این که راحتی و گرما را تقدیم استفاده کننده ای آن می کند بلکه دارای خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت می باشد. پتوهای پشمی نسبت به پتوهای با الیاف مصنوعی و پتوهای پنبه ای کمی سنگین تر می باشند برای فصل زمستان استفاده از پتو پشمی بهترین گزینه است، چون این مدل پتو بسیار گرم و راحت است علاوه بر این برای دمای بدن عایق خوبی می باشد، چون این پتوها پرزهای بلند و مویی دارند، که در بین آنها هوا باقی می ماند.

قیمت پتو پشمی

برای قیمت گذاری این محصول باید به برند پتو و کارخانه تولید کننده آن توجه ویژه نمود، چرا که هر چه پتو پشمی از برند معتبر و شناخته شده تری باشد، قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار خواهد داشت. هم چنین موارد دیگری نظیر نحوه فروش پتو و حمل و نقل کالا بر روی قیمت خرید و فروش پتو پشمی تاثیر گذار خواهند بود. در یک تعریف ساده باید گفت که پتو گوسفندی و پشمی نوعی روانداز است که در بافت آن از پشم استفاده شده است و همین امر باعث گردیده تا قیمت پتو پشمی نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار بیشتر باشد.

پتو پشمی آراد برندینگ

البته لازم به ذکر است که عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت پتو پشمی و تشک نمدی تاثیر گذار می باشند که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول باید کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید آن را در نظر گرفت، به گونه ای که هر چه مواد اولیه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، باعث می شود تا پتو قیمت بیشتری داشته باشد. از سویی دیگر طرح پتو پشمی، ابعاد و میزان ضخامت آن با قیمت محصول ارتباطی مستقیم داشته و برای تعیین قیمت آن، باید چنین مواردی را هم در نظر گرفت. علاوه بر موارد گفته شده، نوع و مدل بسته بندی پتو پشمی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی آن موثر می باشند.

مطلب پیشنهادی

ایمنی محل کار

لباس ایمنی محل کار

در این مقاله انواع لباس های کار ایمنی و عملکرد آنها در محیط های کاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.