درب ضد سرقت چوبی آراد برندینگ

درب ضد سرقت چوبی عرض110

یکی از راههایی که امنیت را در محل زندگی ما تأمین می‌کند درب ورودی می‌باشد. درب ورودی خانه مسکونی یک ابزار است که آرامش و امنیت اعضای آن منزلا تضمین می‌کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از درب های ضد سرقت می باشد که بسیار محکم است و استحکام لازم را در برابر مهاجمان و خطرات احتمالی دارد. مجموعه آراد برندینگ با برگزاری طرح فروش ویژه درب ضد سرقت ایرانی به صورت آنلاین به مشتریان خود کمک میکند تا با صرفه جویی در وقت و انرژی و کاهش هزینه‌ها به صورت اینترنتی و آنلاین خرید مطمئن داشته باشند.

درب ضد سرقت چوبی آراد برندینگ

در تمامی درب های ضد سرقت از لایه عایق حرارتی استفاده میشود. کاربرد لایه عایق به این دلیل است که از خروج صدا و انرژی جلوگیری می‌کند. البته دربهای ضد سرقت به خاطر چهارچوب و کلاف محکمی که دارد از ورود گرد و غبار و بعضی از آلودگی ها نیز جلوگیری می‌کند.

از ویژگی ها و خصوصیت های دیگر این درب ها این است که فلز به کار رفته در این درب ها ضد زنگ و خوردگی می باشد و به حدی مقاومت که حتی در مقابل اسید هم مستحکم می باشد.

ویژگی دیگر آن مربوط به قفل های چند زبانه است که کیفیت و امنیت این درها را نسبت به درب های معمولی متمایز می کند.

درب ضد سرقت چوبی

دربهای ضد سرقت در چند مدل مختلف ساخته می‌شوند و از ترکیبی از چوب روسی و فولاد تهیه می شوند. امروزه درب ضد سرقت چوبی معمولا انواع مختلف و طرح های متفاوتی دارد. البته به طور کلی به دو دسته درب های ضد سرقت چوبی و دربهای ضد سرقت فلزی در بازار ها موجود می باشد.

نکته‌ای که در این مورد قابل ذکر است این می باشد که درب های ضد سرقت چند لایه هستند و لایه میانی درب ضد سرقت تمام فلزی می باشد و نوع فلزی آن لایه روی هم از فلز تهیه می شود، اما در نوع چوبی آن لایه رویی از روکش چوب با رنگ های زیبا و جذاب طراحی می‌شود تا زیبایی و جذابیت در را دو چندان کند.

درب ضد سرقت چوبی آراد برندینگ

استفاده از درب ضد سرقت چوبی به خاطر مقاوم بودن در برابر نور آفتاب و باد و باران و رطوبت برای دربهای ویلا و باغ پیشنهاد می شود.

نکته دیگر اینکه بیشتر درب های ضد سرقت به خاطر ورق فلز میانی تا حدودی در مقابل حرارت و آتش نیز مقاوم و مستحکم می باشد.

به دلیل تقاضای زیادی که در مورد درب ضد سرقت سفید شده است. مرکز تولید این محصول سعی دارد درب ضد سرقت سفید را با یراق آلات و روکش های زیبا مزین کرده و روانه بازار هدف این محصول بنماید، تا تقاضای بازار را به این واسطه تامین کند.

درب ضد سرقت عرض ۱۲۰ ۱۰۰

با توجه به اینکه در صنعت ساختمان سازی از سخت افزار های متنوع و حرفه ای استفاده می کنند به همین علت باید از دربهای ضد سرقت با ویژگی ظاهری زیبا هم در تولید توجه کرد چون یکی از مسائلی که در زیباسازی خانه  به چشم می آید درب منزل است. هر محصولی با توجه به شاخصه هایی که دارد که قیمت درب ضد سرقت  هم به مسائل هایی بستگی دارد که همین ویژگی ها قیمت درب را تعیین می کند که مجموعه ما علاوه بر درب ضد سرقت عرض 110 اکثر سایز ها را تولید می کند.

درب ضد سرقت چوبی آراد برندینگ

هر نوع درب آهنی دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایرین متمایز می کند و بر اساس همین ویژگی ها باید در هر زمینه و در هر مکان مناسبی مورد استفاده قرار گیرد درب های آهنی به دلیل استحکام و تنوع مدل یکی از دربهای مورد علاقه صاحبان ویلا و منازل به شمار می روند.

از ویژگی ها و خصوصیت های دیگر این درب ها این است که فلز به کار رفته در این درب ها ضد زنگ و خوردگی می باشد و به حدی مقاومت که حتی در مقابل اسید هم مستحکم می باشد.

ویژگی دیگر آن مربوط به قفل های چند زبانه است که کیفیت و امنیت این درها را نسبت به درب های معمولی متمایز می کند.

تولیدی ها و کارگاه های درب ضد سرقت برای اینکه نظر مشتریان و متقاضیان بیشتری را به محصولات خود جلب نمایند از طرحها و رنگهای مختلف در درب های ضد سرقت استفاده می کنند.

طرح و رنگ درب ضد سرقت یکی ازموارد مهم متقاضیان برای انتخاب این محصول می باشد.

در تولیدی ها و کارگاه های درب ضد سرقت از نجاران و نقاشان خبره بهره می‌برند تا بهترین ترکیب رنگ و جنس و کیفیت را به بازار ارائه دهند.

مطلب پیشنهادی

ایمنی محل کار

لباس ایمنی محل کار

در این مقاله انواع لباس های کار ایمنی و عملکرد آنها در محیط های کاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.